h.blog

ساخت وبلاگ

اجاره میز و صندلی کنفرانسی در تهران

های رنتر , اجاره میز و صندلی کنفرانسی در تهران، همایش،ورکشاپ،سمینار،جلسه، آموزشی، مراسم و مجالس و تشریفات بین المللی با قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان میباشد.

گروه شرکت hirenter, پلتفرم آنلاین اجاره میز و صندلی کنفرانسی بصورت شبانه روزی در خدمت شماست.

جابجایی و چیدمان و دیزاین سالن کنفرانس؛سالن همایش؛اتاق گفتمان؛جلسات و سمینارهای مهم اداری و شرکتی میباشد.

آدرس حجره اینترنتی: مشاهده

h.blog...
ما را در سایت h.blog دنبال می کنید

برچسب : اجاره میز و صندلی کنفرانسی در تهران, نویسنده : h-blog h-blog بازدید : 196 تاريخ : ساعت:

رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکل است؟

در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، تبلیغات و بازاریابی نیز رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت.
در تبلیغات اینترنتی شما می‌توانید با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد، اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده کنید. ضمن اینکه در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار خوبی روی سئو خواهد داشت.

h.blog...
ما را در سایت h.blog دنبال می کنید

برچسب : رپورتاژ آگهی, نویسنده : h-blog h-blog بازدید : 120 تاريخ : ساعت:

آیا نام میدانید وبلاگ جدید!

این وبلاگ در سامانه حجره جو است. نام این وبلاگ مهم و کاربردی که درمورد کسب و کار اینترنتی و ثبت مشاغل کشوری است؛

برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

آیا میدانید این سامانه، یعنی بهترین بانک اطلاعات مشاغل در سراسر کشور ایران کدام سامانه است؟

سامانه حجره جو

h.blog...
ما را در سایت h.blog دنبال می کنید

برچسب : برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور, نویسنده : h-blog h-blog بازدید : 205 تاريخ : ساعت:

هدف از ساخت این وبلاگ چه بوده است؟

هدف از ساخت این وبلاگ معرفی یک مطلب یا همان وبلاگ بسیار مهم برای مدیران وبسایت یا وبلاگ نویسان است. یعنی معرفی وبلاگ اسکیما کد چیست و چطور از آن استفاده کنم؟ که آن مطلب در سامانه حجره جو قرار دارد.

این که از کدامیک از روش‌های گفته شده در وبلاگ برای نشانه‌گذاری اسکیما در سایتتان استفاده کنید بستگی به خودتان دارد. اگر خواستید به صورت اتومات تمام صفحات وبلاگتان را نشانه‌گذاری کنید به نظر می‌رسد که شما باید وبلاگ ما را مطالعه کنید اما اگر خواستید وارد جزئیات شوید و ریز به ریز مطالب را برای بهتر خوانده شدن توسط موتورهای جستجو نشانه‌گذاری کنید، باید به روش های گفته شده توسط ما در وبلاگ سامانه حجره جو دقت کنید. البته نشانه‌گذاری اسکیما به همین چند روش محدود نمی‌شود و ممکن است راه‌های دیگری هم برای آن وجود داشته باشد. راستی، شما چه راهی را پیشنهاد می‌دهید؟ آیا تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ خوشحال می‌شوم اگر راه بهتری را می‌دانید با من و سایر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

h.blog...
ما را در سایت h.blog دنبال می کنید

برچسب : اسکیما, نویسنده : h-blog h-blog بازدید : 184 تاريخ : ساعت:

طناب نسوز چیست ؟

یکی از کاربرد های مهم آن آب بندی تاسیسات دریایی ، پمپ های فشار بالا در صنایع گازی ، نیروگاه ها ، صنایع فولاد ، صنایع ریخته گری و حتی آب بند حرارتی  در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی است . حتی در درزگیری در صنایع برق و درب کوره ها نیز کاربرد دارد .

طناب نسوز آزبست چیست ؟

آزبست که در علم زمین شناسی به کانی نامهربان معروف است متریال اولیه بسیاری از صنعت نسوز را شامل میشود . طناب و نخ نسوز آزبست حتی با محدود تر شدن استفاده به دلیل مضرات زیست محیطی دارای کاربرد های فراوانی میباشد .

مهمترین ویژگی این محصول را باید عمر زیاد و دوام و بقای آن در حین مصرف در شرایط مختلف دانست.درحقیقت این نوع محصول نسبتاً به طور گسترده ای به نگهداری کم هزینه و راندمان بالا و بازده سازگارتر شناخته شده است.

انواع و اقسام مدل های مختلفی از این طناب آزبست نسوز وجود دارد .مانند طناب نسوز آزبسست گرد ، چهارگوش گرد غبار دار، چهار گوش غبار دار و ... از نمونه های این آزبست نسوز می باشد .

 

 

طناب نسوز سرامیک چیست ؟

نخ سرامیکی یا طناب نسوز دسته ی دیگری از نخ های نسوز هستند که در بازار به رنگ سفید و بدون بو وجود دارند.
نخ های نسوز سرامیکی از الیاف های آلومینیوم سیلیکات در اثر فشار بالا ساخته می شوند.
برای ساختن طناب نسوز سرامیکی، چندین رشته از نخ های سرامیکی را به هم پیچ داده و تبدیل به طناب سرامیکی می کنند

طناب های سرامیکی با توجه به نوع موادی که در آن ها به کار رفته است ضخامت، کار کرد و چگالی متفاوتی را دارند و به بدون صورت ساده و سیم دار ساخته می شوند که برای استحکام بیشتر از نوع سیم دار آن استفاده می کنند.

در حالت کلی طناب نسوز به سه دسته چهارگوش ، گرد و طناب نسوز به هم تابیده شده تقسیم میشود .

 

طناب نسوز فایبر گلاس چیست ؟

طناب فایبرگلاس که گاهی با نام نخ نسوز فایبر نیز شناخته می‌شود، محصولی تولید شده از الیاف قدرتمند فایبرگلاس است که با استحکام و تحمل حرارتی بالا، کاربردهای فراوانی در میان صنایع داشته و در زمره محبوب‌ترین طناب‌های نسوز قرار دارد.

طناب یا نخ فایبرگلاس، جزو محصولات پر کاربرد در میان صنعت‌گران است که از الیاف شیشه یا همان فایبرگلاس و در ضخامت‌های گوناگون تابیده و در برخی موارد، بافته می‌شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت نخ فایبرگلاس، قیمت مقرون به صرفه آن می‌باشد که باعث افزایش روزافزون استفاده از این محصول پر طرفدار شده است.

طناب فایبر گلاس به دو صورت بافته شده و تابیده شده تولید می گردد . انتخاب شیوه مناسب برای تولید این طناب، ارتباط مستقیمی با نیازهای موجود در محیط عایق بندی دارد. به این معنا که اگر انعطاف پذیری طناب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مهم‌تر از تراکم آن باشد، الیاف را به هم می‌تابند. حال آن که در برخی موارد، انسجام طناب در درجه اول اهمیت قرار می‌گیرد و در این شرایط، از شیوه بافتن الیاف نسوز استفاده می شود .

 

حرف آخر

امیدواریم که شما از وبلاگ ( طناب نسوز چیست ؟ ) راضی بوده باشید .

موفق باشید ...

 

 

حجره جو

 

h.blog...
ما را در سایت h.blog دنبال می کنید

برچسب : طناب نسوز چیست؟, نویسنده : h-blog h-blog بازدید : 194 تاريخ : ساعت:

مفهوم دکوراسین داخلی چیست؟

دکوراسیون یک لغت فرانسوی (dekorāsiyon) است که از زبان فرانسوی به زبان های دیگر ورود کرده. دکوراسیون در زبان فارسی به معنی طراحی داخلی بوده. طراحی داخلی گروهی از کارهای مختلف را توصیف می‌کند که در عین حالی که مرتبط با پروژه می‌باشد مرتبط با تبدیل آن به تنظیمات مؤثر برای طیف وسیعی از فعالیت‌های انسانی استطراح داخلی کسی است که چنین پروژه‌هایی را برنامه‌ریزی، هماهنگ و مدیریت کند. طراحی داخلی حرفه‌ای چند بعدی است که شامل توسعه مفهومی، ارتباط با ذینفعان پروژه و مدیریت و اجرای طرح است.

هنر دکوراسیون داخلی چیست؟

هنر دکوراسیون داخلی و دیزاین فضا داخلی هنر افریدن فضایی ست که انسان در ان زندگی می کند، اما در حالت کلی برای اینکه بدانید مفهوم این واژه چیست لازمست بدانید که این هنر، به لحاظ آنکه با زندگی روزمره انسان سروکار بسیار دارد و تاثیرات مستقیم بر سلامت روانی و عملکرد افراد دارد،‌ بایستی به لحاظ کاملا علمی و اصولی آموخته شود. یک نکته مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی ،‌توجه به هویت مخاطب و درخواست های اوست و این هنر دکوراتور است که بتواند طوری به سلیقه مخاطب توجه کند که اصول زیباشناسی و شاید بتوان گفت جنبه های معنوی و روانی ، تامین شوند و در عین حال، ‌عملکردها به شیوه ای صحیح شکل گیرند.

دکوراسیون داخلی چیست؟

هدف از دکوراسیون داخلی چیست ؟

با این تفاسیر می‌توان گفت که طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یک دانش محسوب می‌شود و با استفاده از آن در مکان های مختلف می توان اهداف بسیار مهمی را دنبال کرد. به طور مثال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه ها می تواند باعث جلب و جذب بیشتر مشتری شود. همچنین طراحی دکوراسیون داخلی محیط های اداری باعث ایجاد یک فضای امن برای کارمندان می‌شود و با احساس راحتی که در آنها ایجاد می‌کند راندمان کار را بالا میبرد . طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان ها باعث کاربردی تر شدن فضا، ایجاد یک محیط آرام برای کادر درمانی و بیماران می‌شود و در خانه های مسکونی یک فضای راحت، گرم و پر از آرامش و صمیمیت را فراهم می‌کند. همچنین در قسمت های عمومی مثل مترو و اتوبوس و غیره می‌توان باعث رفع نیاز افراد استفاده‌کننده شد

 

اشنایی با دکوراتور و طراح داخلی

دکوراتور کسی است که شغل او شامل تزیین اتاق‌ها، رفع نواقص آن، نقاشی، تنظیم و انتخاب مبلمان و… است. اصطلاح دکوراتور از کلمه لاتین decorare گرفته شده که به صورت آراستن، تزیین کردن و زیباسازی معنی می شود. عموماً دکوراتور به عنوان طراح یا طراح داخلی نیز شناخته می شود.

طراح داخلی با در نظر گرفتن خواسته های مردم و همچنین اطمینان از هماهنگی عناصر تزئینی مانند مبلمان و لوازم جانبی ، روشنایی و ترکیب رنگ ها را بررسی می کند. طراحان داخلی با طراحی های خاص فضای داخلی را هم کاربردی و هم ایمن و زیبا می کنند. به طور خلاصه ، معماران داخلی با در نظر گرفتن خواسته های مردم ، فضای داخلی ساختمان ها را طراحی می کنند. به این ترتیب ، فضا از نظر زیبایی شناختی و همچنین عملکرد مرتب می شود.

 

تفاوت‌های اصلی دکوراتور و طراح داخلی

از آنجایی که دکوراتور به طور کلی فقط روی جزئیات دکوراسیون متمرکز می شود، نیاز به آموزش استاندارد نیز برای آن‌ها کمتر است. در حالی که عموماً طراحان داخلی دوره‌های رسمی دو یا چهارساله با مدارک آکادمیک (دانشگاهی) را پشت سر می گذارند؛ اکثر افراد دکوراتور برای یادگیری اصول اساسی طراحی داخلی، نوعی برنامه آموزشی گذرانده اند.

دکوراتور زیبایی شناسی را کنترل می کند. آن‌ها می توانند وظایفی از قبیل انتخاب طرح‌های رنگی، خرید موارد جدید طراحی، ترتیب چیدمان مبلمان و آویزان کردن تابلوهای هنری را انجام دهند. دکوراتور را به عنوان یک متخصص در نظر بگیرید که می تواند به شما کمک کند تا ظاهر کاملاً جدیدی به فضای موجود خود وارد کنید.

اگر به مجموعه دیگری از چشمان تیزبین نیاز دارید تا به شما کمک کند که ایده‌ی طراحی خود را به زندگیتان وارد کنید و یا اگر می خواهید به یک اتاق جلوه جدید و تازه‌ای دهید و وقتی ندارید که به تنهایی این کار را انجام داده و اداره کنید، انتخاب مناسب برای شما دکوراتور داخلی است.

 

سبک های متفاوت دکوراسیون داخل منزل

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مختلف آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. برای این منظور باید از همه قسمت های مختلفی که چیدمان یک منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله ها رعایت کنید. شاید تصور کنید که سبک های داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد هستند، اما با خواندن این مطلب در ادامه متوجه خواهید شد که سبک های دکوراسیون داخلی انواع مختلفی دارند که چند نمونه از مهم ترین آنها برای شما آورده شده است.

سبک دکوراسیون مدرن

 یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی،طراحی داخلی مدرن است. این سبک را می توان در طرح های ساده و شیک که دارای ظاهری موقر هستند به خوبی پیدا نمود. در واقع هدف اصلی از این نوع طراحی سادگی در عین زیبایی بی نظیر می باشد. در این نوع طراحی یکسری خطوط مستقیم و مشخص وجود دارد که شامل پالت رنگی ساده نیز هستند.

 

دکوراسیون داخلی چیست؟

 

ویژگی های سبک مدرن    

  • حداقل استفاده از رنگ ها و استفاده از احجام ساده و کشیده.
  • رنگ های مورد استفاده بیشتر رنگ های سفید و طوسی و خنثی است.
  • صاف، صیقلی، براق و شفاف بودن ویژگی این سبک است.
  • می توان گفت سادگی بیش از اندازه در وسایل توجه شما را جلب می کند. تمام وسایل موجود در دکوراسیون، از قبیل مبلمان و لوستر و آباژور و … با حداقل تزیینات استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی چیست؟

 

سبک دکوراسیون کلاسیک

سبک کلاسیک یکی دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی بوده که امروزه طرفداران زیادی دارد. بهتر است بدانید که در این نوع سبک بیشتر از رنگ های طلایی، کرم و بژ استفاده می کنند. همه وسایل دکوراتیو، مبلمان و اکسسوری ها بهتر است دارای برجسته و بزرگ باشند. همچنین بد نیست بدانید که مبلمان استفاده شده در این سبک با دقت و ظرافت خاصی حکاکی و جلا خورده هستند.در واقع تزئینات داخلی ساختمان در سبک کلاسیک فوق العاده زیاد و پرزرق و برق استمبلمان و تزیینات در این سبک دارای نقوش با پیج و خم ظریف است. بنابراین برای جلوه پیدا کردن احتیاج به فضای بزرگ تری وجود دارد. به طور کلی می توان گفت سبک کلاسیک برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک، چندان مناسب نیست.

دکوراسیون داخلی چیست؟

     

  ویژگی های سبک کلاسیک  

  • تقارن مهمترین مسئله در سبک کلاسیک است.
  • نظم
  • ترکیب رنگی خاص
  • وسایل چوبی هم جزء لاینفک این سبک محسوب می شود.

دکوراسیون داخلی چیست؟

 

سبک دکوراسیون روستیک

سبک روستیک یا روستایی یکی دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی پرطرفدار می باشد. این سبک ریشه در آداب و سنت های کشورهای مختلفی همچون فرانسه، انگلیس، اسکاندیناوی و ایتالیایی دارد. با انتخاب این نوع سبک طراحی به راحتی می توان فضای طبیعی و دوست داشتنی خانه های روستایی را در محیط خود خلق نمود. یکی از ویژگی های بارز این سبک استفاده از مواد و مصالح ارگانیک، ظروف سفالی و عناصر چوبی است. لازم به ذکر است که در این سبک طراحی از پارچه های طرح و نقش دار و رنگ گرمِ مات به طور قابل توجهی استفاده می کنند.

دکوراسیون داخلی چیست؟

 

ویژگی های سبک روستیک    

  • استفاده از لوازم طبیعی در خانه 
  • استفاده از رنگ های طبیعی موجود در طبیعت
  • استفاده از لوازم  و مبلمان قطور و تک رنگ

دکوراسیون داخلی چیست؟

 

سبک دکوراسیون مینیمال

این نوع سبک همچون سبک مدرن بر طراحی کاربردی تکیه دارد. در واقع این نوع سبک از هر گونه در هم ریختگی و شلوغی در محیط خانه جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های بارز این نوع سبک سادگی در شکل و طراحی اثاثیه است. همچنین این سادگی را می توان در پوشش و دکور ساده دیوارها به خوبی مشاهده نمود. فضای خانه ها در این سبک طراحی باز و مرتب همراه با نور زیاد استدر این سبک، دکوراسیون داخلی پذیرایی، دکوراسیون داخلی آشپزخانه و همه قسمت های خانه بسیار ساده و خالی از زرق و برق است.

دکوراسیون داخلی چیست؟

 

 ویژگی های سبک مینیمال   

  • استفاده از رنگ های خنثی ویژگی این سبک است و رنگ سفید رنگ غالب آن می باشد .
  • هیچ گونه زرق و برقی در وسایل موجود در دکوراسیون دیده نمی شود.
  • محیط کاملا ساده و بی آلایش طراحی می شود.

سبک مینیمال

ویژگی سبک مینیمال

در واقع می توان گفت مینیمال به معنای حذف همه زرق و برق هاست. دیگر اینکه برای خارج شدن محیط از یکنواختی از رنگهای متضاد استفاده می شود. مثل استفاده از رنگ سیاه در کنار رنگ سفید

 

سبک دکوراسیون امروزی

سبک دکوراسیون امروزی را نباید با سبک مدرن اشتباه گرفت. سبک دکوراسیون امروزی به نسبت قابلیت انعطاف و تغییر پذیری بیشتری دارد.شما می توانید در سبک امروزی از المان ها و اشیایی که خود مد نظر دارید برای تزیینات دکوراسیون خود استفاده کنید.اما در سبک مدرن حالت رسمی تر و قانون مند تری دارد.در واقع سبک امروزی از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند مگر آنچه مد روز باشد.

ویژگی های سبک امروزی

قانون شکنی در این سبک بسیار بارز است. قانون شکنی به این معنا که هیچ المان خاصی در آن مشاهده نمی کنید. ولی در عین حال همه چیز با هارمونی کامل در کنار هم قرار گرفته است

 

آدرس حجره اینترنتی: مشاهده

h.blog...
ما را در سایت h.blog دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی چیست؟, نویسنده : h-blog h-blog بازدید : 170 تاريخ : ساعت: